مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-16سياسي

خیمه داران عزای امام حسین(ع) فرصت را برای پیوند لایه های اجتماع مغتنم بدانند


خیمه داران عزای امام حسین(ع) محرم را فرصت مغتنمی بدانند و تلاش داشته باشند تا آحاد مردم را به خیمه گاه ها دعوت کنند و دست در دست هم تمام لایه های اجتماع را به هم پیوند دهند و کنار هم بنشانند.

- خیمه داران عزای امام حسین(ع) فرصت را برای پیوند لایه های اجتماع مغتنم بدانند ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاد مؤسسه خطابه امیر گفت: خیمه داران عزای امام حسین(ع) محرم را فرصت مغتنمی بدانند و تلاش داشته باشند تا آحاد مردم را به خیمه گاه ها دعوت کنند و دست در دست هم تمام لایه های اجتماع را به هم پیوند دهند و کنار هم بنشانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی صالح پرور 25 تیرماه در همایش یک عمر نوکری ، دومین گردهمایی خادمان امام حسین(ع) چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه در عید غدیر هر سختی در خصوص ولایت به تصریح آیه 55 از سوره مبارکه مائده به معنای ولایت الله، رسول خدا(ص) و امیرالمؤمنین(ع) است، اظهار کرد: این ولایت طولی که از الله آغاز می شود، در نهایت به ولی فقیه می رسد.

وی ادامه داد: ولایت عرضی و طرفینی نیز مشتمل بر جامعه ایمانی است که در کنار هم قرار دارند و پودها را تشکیل می دهند و اگر جامعه پهلو به پهلوی هم متحد و منسجم نباشد، علی(ع) 25 سال خانه نشین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه داران عزای امام حسین(ع) فرصت را برای پیوند لایه های اجتماع مغتنم بدانند

خیمه داران عزای امام حسین(ع) فرصت را برای پیوند لایه های اجتماع مغتنم بدانند