مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-22سياسي

رفع مشکل 97 واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین


در حوزه حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی 734 هکتار از اراضی در قالب احکام صادره آزاد شدند و از 97 واحد صنعتی و تولیدی نیز رفع مشکل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: هدف ما تحقق عدالت است که در قانون اساسی این تکلیف و وظیفه بر عهده ما در دستگاه قضایی نهاده شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی 734 هکتار از اراضی در قالب احکام صادره آزاد شدند و از 97 واحد صنعتی و تولیدی نیز رفع مشکل شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: بیش از نیمی ها از پرونده ها منجر به صلح و سازش شده است که نتایج بسیار مبارکی را برای جامعه به همراه خواهد داشت، همکاران ما شبانه روز در تلاش هستند که مبارزه با فساد و تحقق عدالت را به نتیجه مطلوب برسانند، حمایت های محسوس و مشهود شما در این راستا همواره باعث دلگرمی ما بوده و در ارائه خدمت بیشتر مؤثر خواهد بود.

سال گذشته شاهد کاهش 2 تا 26 درصدی اغلب جرایم در استان بودیم در ادامه این دیدار آقای حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با شهید بهشتی فرمودند بهشتی یک ملت برای ملت ما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 97 واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین

رفع مشکل 97 واحد صنعتی و تولیدی در استان قزوین