مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-15ورزشي

20 کانون مساجد اردبیل میزبان طرح «مانا» هستند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح مانا به میزبانی 20 کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف افزایش مهارت های زندگی نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

- مصطفی آمون در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این طرح با همکاری بهزیستی استان و کانون ها با محوریت مساجد اجرایی می شود و مهمترین هدف آن رفع مسائل و مشکلات با روش های بارش فکری و مشارکت جمعی به همکاری دفاتر تسهیلگری است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اولیه این طرح در کانون های مساجد روستایی و مناطق کم برخوردار اجرا می شود و تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل پاتوق های نوجوانانه، مشکلات پیرامونی محله را احصا و راه حل و راهکارهای مناسب فکری برای حل این معضلات را ارائه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این طرح می تواند نقش مهمی در انگیزه دهی به نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آنها در مطالبه گری از دستگاه های اجرایی و مشارکت در خدمات عمومی را داشته و زمینه ساز مشارکت آنها در افزایش ظرفیت های مختلف باشد.

آمون با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، بیان کرد: این طرح با همکاری بهزیستی، کانون های مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرای می شود و فعالان کانون های مساجد نیز نقش مهمی در اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کانون مساجد اردبیل میزبان طرح «مانا» هستند

20 کانون مساجد اردبیل میزبان طرح «مانا» هستند