مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 18:402023-06-23سياسي

امام جمعه کرج: شرب خمر در سینمای خانگی عادی سازی می شود، بعد در جامعه توزیع می شود


شرب خمر در شبکه های مجازی و سینمای خانگی عادی سازی می شود بعد در سطح جامعه به نحو مختلف توزیع شده و اینطور نباشد کسی که شرب خمر کرده به دیدنش بروند و دلجویی کنند.

- آیت الله حسینی همدانی: شرب خمر در شبکه های مجازی و سینمای خانگی عادی سازی می شود بعد در سطح جامعه به نحو مختلف توزیع شده و اینطور نباشد کسی که شرب خمر کرده به دیدنش بروند و دلجویی کنند.

نماینده، ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه شواهد گویای آن است که رویکرد مستکبران نسبت به ایران تغییر کرده است، گفت: امروز با اقتدار و توانمندی هایی که نظام جمهوری اسلامی دارد دشمنان در تلاش برای نزدیک شدن به این نظام هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: توانایی هایی تسلیحاتی، اقتدار و رهبری های امام مسلمین و از همه این موارد بالاتر ایمان و اعتقاد به مبدا هستی که به برکت تبعیت از اهل بیت (ع) است دلایل تغییر رویکرد دشمن به شمار می رود.

  آیت الله حسینی همدانی در این بخش سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود افزود: مردم تا آخر خط حافظ خون شهدا و ایثارگران هستند.

  وی بیان کرد: آمریکا در تقویم تاریخی جنایات بسیاری را در تیرماه داشته و پس از گذشت 45 سال همچنان شرارت های آن ادامه دارد و شهادت آیت الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: شرب خمر در سینمای خانگی عادی سازی می شود، بعد در جامعه توزیع می شود

امام جمعه کرج: شرب خمر در سینمای خانگی عادی سازی می شود، بعد در جامعه توزیع می شود