مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-04اقتصادي

کمبود آب آشامیدنی 4 شهر در شهرستان البرز برطرف شد


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز گفت: با بهره برداری از یک حلقه چاه جدید کمبود آب آشامیدنی شهرهای محمدیه، مهرگان، بیدستان و شریفیه شهرستان البرز برطرف شد.

- حسین رجب پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حل مشکل یک ماهه اخیر مردم شهرستان البرز در حوزه آب اظهار کرد: با توجه به افت شدید سطح منابع آبی شهرهای محمدیه، مهرگان، بیدستان و شریفیه در کمتر از یک ماه، عملیات بغل کنی چاه شماره 15 بیدستان و آبرسانی به مخازن ذخیره شهرهای مذکور انجام پذیرفت و کمبود آب این شهرها برطرف شد.

وی افزود: این عملیات اجرایی فوق شامل حفر و لوله گذاری، آزمایش پمپاژ، خرید تجهیزات و کابل، الکتروپمپ و تابلو برق بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز تصریح کرد: پروژه ایجاد این چاه در مجموع با ارزشی بالغ بر 55 میلیارد ریال انجام و جمعیتی بالغ بر 70 هزار خانوار از آن بهره مند شدند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح کمبود آب برطرف شده ولی با توجه به موج گرمای تابستانی امسال و کاهش سطح آب های زیر زمینی، همچنان با کمبود فشار در برخی مناطق مواجه هستیم که لازم است مردم الگوی مصرف را رعایت کنند.

رجب پور تصریح کرد: استفاده از سایه بان برای کولرهای آبی، عدم استفاده از آب آشامیدنی منازل برای شستشوی اتومبیل و فرش، عدم آبیاری باغچه با آب لوله کشی و استفاده از پسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب آشامیدنی 4 شهر در شهرستان البرز برطرف شد

کمبود آب آشامیدنی 4 شهر در شهرستان البرز برطرف شد