مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-16سياسي

بازندگان کنکور!


روزنامه «جام جم» در گزارشی به تاثیر شرایط جغرافیایی و شکاف طبقات اجتماعی بر قبولی رشته های دانشگاهی در دهک های مختلف جامعه پرداخته و از دهک های ضعیف به عنوان «بازندگان کنکور» یاد می کند.

- روزنامه جام جم در گزارشی به تاثیر شرایط جغرافیایی و شکاف طبقات اجتماعی بر قبولی رشته های دانشگاهی در دهک های مختلف جامعه پرداخته و از دهک های ضعیف به عنوان بازندگان کنکور یاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه جام جم در گزارشی به این موضوع پرداخت که شرایط جغرافیایی و شکاف طبقات اجتماعی چگونه می تواند در تصمیم گیری دانش آموزان و خانوادهایشان برای انتخاب رشته و آینده شغلی آنها اثر بگذارد و آن را دستخوش تغییرات کند.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: شوک اول چند روز پیش وارد شد، روزی که یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد دهک یک تا 3 جامعه که قشر کم برخودار هستند، فقط 2 درصد رتبه های زیر 3000 کنکور را به دست می آورند.

این تک جمله خبر می داد که میان دارایی خانواده ها و میزان موفقیت فرزندان شان در کنکور رابطه ای قاطع و حتمی وجود دارد و پول و ثروت خیلی واضح میان فقرا و اغنیا خط کشی کرده است.

اما حالا نوبت شوک دوم است که این بار معاون نظارت و راهبری ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به مخاطب وارد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازندگان کنکور!

بازندگان کنکور!