مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-09اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی مجهز شد


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از ساخت ساختمان آتش نشانی و تجهیز به خودرو آتش نشانی دو منطقه ویژه اقتصادی یزد و شهرک صنعتی تفت 2 با تخصیص 130 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از ساخت ساختمان آتش نشانی و تجهیز به خودرو آتش نشانی دو منطقه ویژه اقتصادی یزد و شهرک صنعتی تفت 2 با تخصیص 130 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

محمد دهقان در این خصوص با اشاره به ضرورت افزایش سطح ایمنی در شهرک ها و نواحی صنعتی، اظهار کرد: با پیگیری های مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان از ابتدای سال جاری دو دستگاه خودرو اتش نشانی برای ایستگاههای اتش نشانی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی خریداری و تخصیص داده شد.

وی افزود: با توجه به ایجاد ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی تفت دو و نیاز ضروری این شهرک به خودرو آتش نشانی، یک دستگاه خودرو شش تن با اعتبار 4.

5 میلیارد ریال از محل بودجه داخلی شرکت خریداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان، دهقان با اشاره به نقش کاربردی خودروهای آتش نشانی در اطفاء حریق و عملیات های امداد و نجات، تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان مسئول مناطق ویژه اقتصادی در استان یزد است برای تامین و افزایش ایمنی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی مجهز شد

منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی مجهز شد