مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-04اجتماعي

راه یابی سه دانش آموز فارسی به المپیادهای جهانی


معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس پس ازاعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی و ادبی کشور در سال 1402-1401 از درخشش چشمگیر دانش آموزان استان فارس خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرشید قاسمی امروز با اعلام این خبر افزود: با اغاز به کار تیم جدید مدیریتی آموزش وپرورش در استان بلافاصله با تدوین برنامه ای از ابتدای مهرماه سال گذشته، کلاس های المپیادهای علمی وادبی در سطح استان برگزار شد و همین باعث شد استان فارس در تعداد پذیرفته شدگان مرحله دوم این المیپاد ها در کشور نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای را داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: امسال رشد پذیرفته شدگان استان فارسی در مرحله دوم المپیادهای علمی وادبی کشور نسبت به سال گذشته در رشته ادبی 50درصد، ریاضی 100درصد، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 33درصد، کامپیوتر50درصد و نجوم واختر فیزیک 200درصد بوده است.

قاسمی گفت: نکته قالب تامل و مهم امسال این است که قبولی دانش آموزان شهرستانهای استان فارس به غیر از شیراز نسبت به سال گذشته از رشد 200 درصدی برخوردار است که نشان از توجه به این المپیادها در سراسر استان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: امسال با اعلام سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اقدامی کم سابقه تاکنون سه دانش آموز فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی سه دانش آموز فارسی به المپیادهای جهانی

راه یابی سه دانش آموز فارسی به المپیادهای جهانی