مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 00:002023-06-21فرهنگي

تهدیدی از محسن یگانه، قهر شهره سلطانی و فیلم جدید مهران مدیری


تازه هایی از فیلم جدید مهران مدیری، یادی از عزت الله انتظامی، اظهاراتی درباره ماندگارترین تصویر «زن» در فیلم ها و سریال های ایرانی، تازه هایی از تئاتر، - تازه هایی از فیلم جدید مهران مدیری، یادی از عزت الله انتظامی، اظهاراتی درباره ماندگارترین تصویر زن در فیلم ها و سریال های ایرانی، تازه هایی از تئاتر، اظهارات وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت ها و ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد، درگذشت سه هنرمند، تهدیدی از سوی محسن یگانه، قهر شهره سلطانی با سینما، تشییع پیکر یک خواننده پیشکسوت و کشف پادگان سه هزارساله پشت یک سد از اخبار فرهنگی هنری 30 و 31 خردادماه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تغییر یافته است.

در حال حاضر ساعت 6 صبح در مرحله پیش تولید است و تمام عوامل و بازیگران آن مشخص شده اند و به زودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

تولد عزت الله انتظامی از سویی همزمان با سالروز تولد عزت الله انتظامی (30 خردادماه)، خاطره ای از این هنرمند درباره بازی اش در نمایش کرگدن و پیشنهاد یک مامور ساواک درباره یکی از دیالوگ های این نمایش منتشر شد.

بیشتر بخوانید: چرا هزاردستان اهمیت زیادی دارد؟ + ویدئو زنان ماندگار سینما؛ از هما روستا تا گلچهره سجادیه اصغر نقی زاده نیز در آستانه برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا درباره ماندگارترین تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدی از محسن یگانه، قهر شهره سلطانی و فیلم جدید مهران مدیری

تهدیدی از محسن یگانه، قهر شهره سلطانی و فیلم جدید مهران مدیری