مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-24ورزشي

حمایت از ملی پوشان یزدی اعزامی به مسابقات هانگژو توسط باشگاه های معادن بزرگ استان


استاندار یزد با بیان اینکه ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو باید عزتمندانه مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند، گفت: 20 ملی پوشی که از استان یزد شانس اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو را دارند باید مورد حمایت باشگاه های ورزشی دو معدن بزرگ استان قرار گیرند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان اینکه ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو باید عزتمندانه مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند، گفت: 20 ملی پوشی که از استان یزد شانس اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو را دارند باید مورد حمایت باشگاه های ورزشی دو معدن بزرگ استان قرار گیرند.

مهران فاطمی بعدازظهر امروز شنبه سوم تیرماه در نشست شورای عالی ورزش استان که در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه میزان تحرک و ورزش در یزد پایین است، گفت: برگزاری المپیاد ورزشی شهرداری یزد اتفاق بسیار خوبی بود که بیش از 20 هزار نفر از مردم یزد به ویژه جوانان و نوجوانان را به یک میدان ورزشی آورد و لازم است در تابستان امسال این مسابقات به صورت استانی برگزار شود و مجموعه استانداری نیز کمک لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن آن را انجام خواهد داد.

استاندار با بیان اینکه در شورای عالی ورزش باید طرح هایی به تصویب برسد که مردم را به سمت تحرک و ورزش های همگانی بکشاند، گفت: برای این موضوع باید برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ملی پوشان یزدی اعزامی به مسابقات هانگژو توسط باشگاه های معادن بزرگ استان

حمایت از ملی پوشان یزدی اعزامی به مسابقات هانگژو توسط باشگاه های معادن بزرگ استان