مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-02اجتماعي

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در خراسان جنوبی


بیرجند_ کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از امروز تا پایان هفته از ساعت عصر تا شب وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میزان دید افقی در استان قابل پیش بینی است.

- فاطمه زارعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته به جز دو شهرستان سربیشه و درمیان مابقی شهرستان های استان حداکثر دمای 40 درجه سلسیوس را تجربه کردند.

وی ادامه داد: بیرجند نیز با حداکثر دمای 43 درجه سلسیوس سومین مرکز گرم کشور بوده و رکورد حداکثر دمای را در این تاریخ نسبت به سال های گذشته را ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق با الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا پایان هفته از ساعت عصر تا شب وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میزان دید افقی در استان قابل پیش بینی است.

زارعی افزود: به لحاظ دمایی امروز و فردا استقرار هوای گرم در منطقه انتظار می رود ولی در روزهای پایانی هفته از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته سربیشه و درمیان به طور مشترک با حداقل دمای 21 درجه سلسیوس خنک ترین نقاط استان بوده است، یادآور شد: همچنین در طی این مدت حداقل دما در مرکز استان 28 درجه سلسیوس گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در خراسان جنوبی

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در خراسان جنوبی