مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-28اقتصادي

کنفرانس ملی نهج البلاغه در دانشگاه فنی وحرفه ای یزد برگزار می شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری کنفرانس ملی علمی و تخصصی نهج البلاغه با رویکرد «کار، تولید و نقش آن در تعالی جامعه» به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد خبر داد.

- یزد- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری کنفرانس ملی علمی و تخصصی نهج البلاغه با رویکرد کار، تولید و نقش آن در تعالی جامعه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محتشمی روز چهارشنبه در نشستی خبری با اشاره به اهمیت حرفه آموزی در کاهش آمار بیکاری اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای نقشی اثرگذار در تربیت دانشجویان دارای مهارت دارد و 90 درصد دانشجویان این دانشگاه قبل از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند.

وی افزود: در حال حاضر 11 دانشکده فنی و حرفه ای در استان یزد فعال هستند و بیش از 10 هزار دانشجو در دانشکده های این دانشگاه در سطح استان در حال تحصیل هستند.

محتشم در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کنفرانس ملی علمی و تخصصی نهج البلاغه با رویکرد کار، تولید و نقش آن در تعالی جامعه به میزبانی این دانشگاه خبر داد و گفت: این کنفرانس 28 و 29 آذرماه مصادف با ایام وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: رسالت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت نیروی انسانی ماهر برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ملی نهج البلاغه در دانشگاه فنی وحرفه ای یزد برگزار می شود

کنفرانس ملی نهج البلاغه در دانشگاه فنی وحرفه ای یزد برگزار می شود