مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-17سياسي

استقرار 1000 سازه زیستگاه مصنوعی در شهرستان بندرلنگه


مدیرکل شیلات هرمزگان از سومین دور از استقرار سازه های زیستگاه مصنوعی در سطح آبهای شهرستان بندرلنگه با حمایت استانداری هرمزگان، سازمان شیلات ایران و پیگیری شیلات هرمزگان در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان از سومین دور از استقرار سازه های زیستگاه مصنوعی در سطح آبهای شهرستان بندرلنگه با حمایت استانداری هرمزگان، سازمان شیلات ایران و پیگیری شیلات هرمزگان در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان خبر داد.

مسعود بارانی ظهر امروز (26 تیرماه) در جمع خبرنگاران، بهبود تنوع زیستی، امکان صید مستمر از دریا، زمینه سازی اشتغالزایی بیشتر و پایدار ، رونق صنایع جانبی،پسین و پیشین مرتبط با صیادی ،امکان تجدید نسل و بهره برداری مداوم و پایدار آبزیان، افزایش میزان صید و درآمد سالانه و در نتیجه بهبود وضعیت معیشتی صیادان،حفظ و ارتقای جایگاه آبزیان، بهبود زمینه های صادرات و ارزآوری ،بازسازی ذخایر آبزیان و .

از اهم اهداف احداث و استقرار سازه های زیستگاه مصنوعی خواند.

وی افزود: توسعه و مدیریت مناسب زیستگاه های مصنوعی که در دولت مردمی به خوبی به آن توجه شده است، می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار،ضروری و دراز مدت به حساب آید که با وضعیت فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 1000 سازه زیستگاه مصنوعی در شهرستان بندرلنگه

استقرار 1000 سازه زیستگاه مصنوعی در شهرستان بندرلنگه