مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-11اقتصادي

بازدید معاون آب وزیر نیرو از پروژه های خط دوم آبرسانی و رینگ جنوبی تبریز


معاون آب و آبفای وزیر نیرو از پروژه رینگ جنوبی کلانشهر تبریز بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آب و آبفای وزیر نیرو از پروژه رینگ جنوبی کلانشهر تبریز بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

محمد جوانبخت در بدو ورود به تبریز، از مخزن 100 هزار مترمکعبی و سایر زیر پروژه های رینگ جنوبی این کلانشهر بازدید کرده و روند پیشرفت پروژه های آبرسانی را ارزیابی کرد.

یوسف غفارزاده، مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مجتبی جلیل زاده معاون حفاظت و بهره برداری و رضا الهیاری نماینده مجری طرح خط دوم آبرسانی تبریز و انتقال آب ارس، جوانبخت را در این بازدید همراهی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، رینگ جنوبی کلانشهر تبریز با پیشرفت بیش از 95 درصد شامل زیر پروژه های مخزن 10 هزار مترمکعب، ایستگاه پمپاژ به ظرفیت سه مترمکعب بر ثانیه، مخزن 100 هزار مترمکعب و خط انتقال به طول 27 کیلومتر در قطرهای 1600، 1400 و 1000 میلی متر است.

همچنین مخزن 100 هزار مترمکعبی کلانشهر تبریز با پیشرفت بیش از 98 درصد و اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان اعتبار به روز شده با هدف پایداری آب شرب بوده که مجموع ظرفیت مخازن آب تبریز را به 450 هزار مترمکعب می رساند و تاب آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون آب وزیر نیرو از پروژه های خط دوم آبرسانی و رینگ جنوبی تبریز

بازدید معاون آب وزیر نیرو از پروژه های خط دوم آبرسانی و رینگ جنوبی تبریز