مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-02حوادث

شنا در استخرهای کشاورزی ممنوع است/مرگ کودکان و جوانان در سال جاری


مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: شنا در استخرهای ذخیره آب کشاورزی ممنوع است و این در حالی بوده که امسال تعدادی از جوانان و کودکان کاشانی در این استخرها جان باخته اند.

- سیدمصطفی محتشمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان اظهار داشت: در روزهای گرم سال متأسفانه تماس هایی با سامانه 125 کاشان جهت درخواست امداد مبنی بر غرق شدن افرادی که برای شنا به استخرهای ذخیره آب کشاورزی مراجعه کرده و در نهایت منجر به فوت شناگران گشته، خبرساز شده است.

وی ابراز داشت: این فضاها برای ذخیره سازی آب کشاورزی ساخته می شوند و شنا در آن ممنوع است و در صورت استفاده برای و تفریح حادثه ساز می شوند و جان افرادی را که بیشتر نوجوانان و جوانان هستند را می گیرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: در این بین می توان از غرق شدن جوان 18 ساله در استخر ذخیره آب کاردین قمصر کاشان، غرق شدن جوان 27 ساله در استخر دخیره آب برزک کاشان و کودک 10 ساله در استخر یک خانه باغ در ابتدای جاده قدیم قم نمونه هایی از آن نام برد.

وی ضمن اعلام اینکه تمامی استخرها باید دارای حریم مشخص، حفاظ فنس و تابلوهای شنا ممنوع باشند، افزود: طی آمار عملیات های چند ساله کاشان، بیشترجان باختگان در استخرهای ذخیره آب از نوع عایق محافظ کف (ژئوممبران) بوده است چراکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در استخرهای کشاورزی ممنوع است/مرگ کودکان و جوانان در سال جاری

شنا در استخرهای کشاورزی ممنوع است/مرگ کودکان و جوانان در سال جاری