مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-18سياسي

آزمون وکالت «3 شهریور»/ 11 هزار نفر در سال 1401 جذب شدند


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضاییه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: 100 هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.

- حسن عبدلیان پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سوم شهریورماه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ثبت نام داوطلبان و همچنان کارهای مقدماتی صورت گرفته و امید است که آزمون به بهترین شرایط برگزار شود.

وی با بیان اینکه این دومین آزمونی است که بعد از تصویب قانون تسریع در مجوزهای صدور کسب و کار در حوزه قضایی برگزار می شود، افزود: آزمون سال قبل نیز به خوبی برگزار و تمام مراحل جذب پذیرفته شدگان انجام شده است و فقط تعداد محدودی از داوطلبان هستند که به واسطه اینکه در آزمون پذیرفته شده اما جواب استعلام شأن از مراجع امنیتی به دست ما نرسیده، باقی مانده اند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه این افراد در تمام کشور 500 الی 600 نفر بیشتر نیستند که در انتظار استعلام آنها هستیم، گفت: سال قبل 11 هزار و 600 نفر بعد از آزمون جذب و به کارآموزی جذب شدند.

عبدالیان پور با بیان اینکه جذب 600 نفر باقی مانده نیز در دست قوه قضاییه نیست چرا که ابتدا باید استعلام این افراد به دست ما برسد، تاکید کرد: به محض اینکه استعلام این افراد واصل شد، این افراد به کارآموزی دعوت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون وکالت «3 شهریور»/ 11 هزار نفر در سال 1401 جذب شدند

آزمون وکالت «3 شهریور»/ 11 هزار نفر در سال 1401 جذب شدند