مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-29ورزشي

لزوم به کارگیری «نقل وانتقالات توسعه محور» در باشگاه تراکتور


یک کارشناس فوتبال معتقد است؛ در نظر گرفتن مقوله ی نقل وانتقالات توسعه محور در موفقیت باشگاه ها نقش پررنگی را ایفا می کند.

- لزوم به کارگیری نقل وانتقالات توسعه محور در باشگاه تراکتور ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال معتقد است؛ در نظر گرفتن مقوله ی نقل وانتقالات توسعه محور در موفقیت باشگاه ها نقش پررنگی را ایفا می کند.

سجاد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر باشگاهی که می خواهد در نقل وانتقالات روند مثبتی را طی کند باید موضوع توسعه محور بودن را در نظر بگیرد، مقوله ای که هم اکنون در فوتبال روز دنیا شاهد آن هستیم.

وی افزود: در نقل و انتقالات توسعه محور اولویت باشگاه ها به پنج بخش شامل؛ توسعه فنی، توسعه اقتصادی، توسعه دامنه محبوبیت، توسعه جذب اسپانسر و توسعه مایکتینگ می شود.

حسین زاده ادامه داد: توسعه فنی یک باشگاه در نقل وانتقالات بدین معنی است که جذب بازیکن بتواند از لحاظ فنی مثمرثمر باشد و کیفیت فنی تیم را نسبت به قبل ارتقا ببخشد.

وی افزود: توسعه اقتصادی باشگاه به این معنا است که نفراتی در نقل انتقالات به خدمت گرفته شوند که همواره در هنگام جدایی و فروش باعث سود دهی مالی برای باشگاه شوند.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: توسعه ی دامنه محبوبیت باشگاه به این موضوع مربوط می شود که بازیکن خریداری شده تاثیر مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری «نقل وانتقالات توسعه محور» در باشگاه تراکتور

لزوم به کارگیری «نقل وانتقالات توسعه محور» در باشگاه تراکتور