مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-25حوادث

پوشش امدادی 500 نقطه پُرخطر در سواحل مازندران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امسال در طرح امداد و نجات ساحلی بیش از 500 نقطه حادثه خیز که در سال های گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، غلامعلی فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بکارگیری هزار و 600 نجاتگر و ناجی غریق در اجرای طرح امداد و نجات ساحلی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار ناجیان غریق موتورسوار به کار گرفته شدند تا در طول ساحل حرکت و نکات ایمنی و امدادی را به مسافران اطلاع رسانی کنند.

وی عدم آگاهی افراد نسبت به وضعیت توپوگرافی و تغییرات بستر دریا در نوار ساحلی و نیز عدم آشنایی به قواعد شنا و وجود جریان شکافنده را از عمده ترین دلایل غرق شدن مردم بیان کرد و افزود: افراد زیادی توصیه های نجاتگران و امدادگران هلال احمر را در نظر نمی گیرند و با شنا در مناطق حادثه خیز جان خود را به خطر می اندازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه پس از اجرای طرح ملی  آزادسازی سواحل، دسترسی مسافرین به دریا بیشتر شده و گردشگران از هر نقطه ای می توانند وارد دریا شده و حتی با خودرو سرتاسر ساحل را طی کنند، گفت: هلال احمر مازندران 100 دستگاه موتور سیکلت را برای این منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش امدادی 500 نقطه پُرخطر در سواحل مازندران

پوشش امدادی 500 نقطه پُرخطر در سواحل مازندران