مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-19اقتصادي

آغاز توزیع برنج و شکر بین هیئات مذهبی اصفهان


مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: مسؤولان هیأت های مذهبی می توانند با معرفی نامه از تبلیغات اسلامی استان سهمیه خود را با مراجعه به اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان دریافت کنند.

- محسن ضیایی، مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در اصفهان اظهارداشت: بیش از دو هزار و100 تن برنج وشکر تنظیم بازار در ایام محرم و صفر برای توزیع بین هیأت های مذهبی استان اصفهان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: این میزان سهمیه برنج شامل 370 تن برنج وارداتی در اختیار هیأت های مذهبی دارای مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان با نرخ دولتی قرار می گیرد.

ضیایی افزود: این میزان برنج برای طبخ غذای عزاداران حسینی بین هیأت های مذهبی استان با سهمیه تعیین شده عرضه می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: مسؤولان هیأت های مذهبی می توانند با معرفی نامه تبلیغات اسلامی استان سهمیه خود را با مراجعه به اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان دریافت کنند.

وی افزود: همچنین بیش از 600 تن شکر سفید برای عرضه بین هیأت های مذهبی استان اصفهان در ماه های محرم و صفر اختصاص داده شده است.

ضیایی گفت: هیچ گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست و در صورت نیاز به سهمیه بیشتر این اداره کل قادر است کالاهای اساسی مورد نیاز استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع برنج و شکر بین هیئات مذهبی اصفهان

آغاز توزیع برنج و شکر بین هیئات مذهبی اصفهان