مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-11حوادث

مقصران حادثه شهر بازی ناژوان اصفهان مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تأکید بر مجازات مقصران حادثه شهربازی ناژوان اظهار کرد: - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با افرادی که با اهمال یا ترک فعل خود زمینه بروز حادثه شهربازی ناژوان را موجب شدند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تأکید بر مجازات مقصران حادثه شهربازی ناژوان اظهار کرد: در پی وقوع حادثه در شهربازی ناژوان که منجر به مصدومیت 9 نفر نوجوان شد، معاون شهردار، مدیرعامل آتش نشانی، مدیر ساماندهی منطقه تفریحی ناژوان و مدیرکل استاندارد اصفهان برای ارائه توضیحات و بررسی موضوع به دفتر دادستانی دعوت شدند.

موسویان با اشاره به لزوم رعایت موارد ایمنی و استاندارد و ضرورت برنامه ریزی در راستای تامین آن در تمامی دستگاه ها و نهاد ها افزود: معاونت حقوق عامه دادسرا درباره رعایت موارد ایمنی تذکرات لازم را اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان با حساسیت پیگیر این موضوع است و مقرر شد تا در این باره مسوولان مربوطه گزارش کاملی به دادسرا ارائه کنند و بی شک دستگاه قضایی استان با فرد یا افرادی که با اهمال یا ترک فعل خود زمینه بروز چنین حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران حادثه شهر بازی ناژوان اصفهان مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند

مقصران حادثه شهر بازی ناژوان اصفهان مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند