مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-18اجتماعي

حمایت از 812 خانواده دارای فرزند چندقلو در استان همدان


سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره بهزیستی استان همدان از حمایت بهزیستی استان هدمان از 812 خانواده دارای فرزند چندقلو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا سمایی سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، با بیان اینکه تعداد 812 خانواده همدانی دارای فرزند چندقلو از حمایت های بهزیستی بهره مند هستند؛ اظهار کرد: این خانواده ها شامل 730 خانواده دارای فرزند دوقلو، 79 خانواده دارای فرزند سه قلو و سه خانواده دارای فرزند چهارقلو هستند.

وی، به اجرای برنامه های توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان همدان نیز اشاره و به تشریح دیگر خدمات بهزیستی از قبیل اورژانس اجتماعی، مراکز شبه خانواده و غیره پرداخت.

امیر کوکاییان در ادامه این جلسه، با بیان اینکه در پایان سال گذشته تعداد یک هزار و 983 نفر از حق پرستاری بهره مند بودند، گفت: با پیگیری های به عمل آمده خوشبختانه این میزان در حال حاضر به 2 هزار و 198 نفر رسیده است.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر، تعداد 22 هزار و 158 نفر در استان همدان از مستمری حوزه توانبخشی بهزیستی بهره مند هستند؛ میزان اعتبار این مستمری ها را بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت ماهانه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 812 خانواده دارای فرزند چندقلو در استان همدان

حمایت از 812 خانواده دارای فرزند چندقلو در استان همدان