مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-10پزشكي

ارائه خدمات بهتر با افزایش تخت های بیمارستانی در دلفان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: افزایش تخت های بیمارستانی در شهرستان دلفان ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران ایجاد کرده است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: افزایش تخت های بیمارستانی در شهرستان دلفان ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران ایجاد کرده است.

بهرام دلفان نوزدهم تیر ماه در نشست بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دلفان که در شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حضور در شهرستان ها با اعضای اصلی هیأت رییسه جهت بررسی و ارزیابی نزدیک مسائل و مشکلات محیطی در دستور کار دانشگاه قرار دارد و تا کنون نزدیک به 70 بازدید از مناطق استان انجام شده است.

وی ادامه داد: افزایش تخت های بیمارستانی در بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان از 99 تخت بیمارستانی به 150 تخت ظرفیت خوبی برای ارائه خدمت به بیماران را ایجاد کرده است.

دلفان افزود: با همدلی مسئولان شهرستان سعی و تلاش بر این است که سطح سلامت مردم در مسیر توسعه قرار گرفته و ارتقاء پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: پیگیر احداث پایگاه اورژانس جاده ای گاوکش افزایش اتاق عمل های بیمارستان ابن سینا و حل مشکل عوارض شهرداری پروژه های عمرانی شهرستان طی نشستی با حضور نماینده مردم، امام جمعه، فرماندار و شهردار شهرستان هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهتر با افزایش تخت های بیمارستانی در دلفان

ارائه خدمات بهتر با افزایش تخت های بیمارستانی در دلفان