مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-27بين الملل

داستان پردازی رسانه های غربی درباره شورش «پریگوژین»


سناریوهای رسانه های غربی در خصوص کودتای فرمانده واگنر و گسترش توانمندی های موشکی نیروهای مقاومت فلسطین از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: دلایل فرمانده واگنر برای شورش علیه رییس جمهور روسیه و خنثی شدن این کودتا در کمتر از 24 ساعت و همچنین سناریوهایی که در رسانه های غربی در خصوص نمایشی بودن این کودتا مطرح می شود مورد توجه روزنامه های جهان عرب قرار گرفته است.

از سوی دیگر روز گذشته نیروهای گردان های القسام از شلیک 2 موشک از شهر جنین خبر دادند که باعث ایجاد نگرانی در میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در رأی الیوم در خصوص روسیه نوشت: سناریوهایی که در رسانه های غربی و برخی دوستداران آمریکا در جهان عرب که تعداد آنها این روزها در حال کاهش است، مطرح می شود؛ نخست آنکه این نمایش به دست خود پوتین با هدف کنار زدن فرماندهان ارتش و وزیر دفاع این کشور طرح ریزی شده است.

دوم آنکه هدف از شورش فرمانده واگنر، جایگزین کردن نیروهای رمضان قدیروف در اوکراین و چه بسا دیگر کشورها در آفریقا است.

سوم آنکه این شورش بخشی از یک برنامه هوشمندانه برای زمینه سازی انتقال نیروهای واگنر به بلاروس با هدف اجرای عملیات جدید یعنی حمله به پایتخت اوکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پردازی رسانه های غربی درباره شورش «پریگوژین»

داستان پردازی رسانه های غربی درباره شورش «پریگوژین»