مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-08سياسي

شهرام کرمی رییس کل دادگستری کرمانشاه شد


با حضور معاون اول قوه قضاییه، شهرام کرمی به عنوان رییس کل دادگستری استان کرمانشاه معرفی و از زحمات پرویز توسلی زاده رییس کل پیشین قدردانی شد.

- ایسنا/کرمانشاه با حضور معاون اول قوه قضاییه، شهرام کرمی به عنوان رییس کل دادگستری استان کرمانشاه معرفی و از زحمات پرویز توسلی زاده رییس کل پیشین قدردانی شد.

شهرام کرمی رییس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه، امروز(17 تیر) در مراسم معارفه اش، یکی از مهمترین رویکردهای خود در کرمانشاه را اجرای برنامه های سند تحول قوه قضاییه اعلام کرد و گفت: در چندسال گذشته برنامه ها و رویکردهای قوه قضاییه مشخص بوده و ما نیز خود را مکلف به پیگیری و اجرای آن می دانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه شهر شهیدان، قدمگاه جوانمردان و مرزداران غیور است، اظهارکرد: خدمت در این شهر را برای خود افتخار می دانم و به خود می بالم که کرمانشاهی هستم و به مردم نجیب آن خدمت می کنم.

همچنین پرویز توسلی زاده رییس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه نیز بااشاره به چهارسال فعالیتش در دادگستری کل استان، اظهارکرد: طی این مدت با تلاش های انجام شده جایگاه کرمانشاه در حوزه دستگاه قضایی از رتبه 21 کشوری به رتبه های اول ارتقاء یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام کرمی رییس کل دادگستری کرمانشاه شد

شهرام کرمی رییس کل دادگستری کرمانشاه شد