مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-02ورزشي

کمیسیون فرهنگی مجلس با تشکیل وزارت خانواده و جوانان موافقت کرد


با پیشنهاد این کمیسیون در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، معاونت جوانان از زیرمجموعه وزارت ورزش خارج و وزرات خانواده، - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با پیشنهاد این کمیسیون در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، معاونت جوانان از زیرمجموعه وزارت ورزش خارج و وزرات خانواده، زنان و جوانان تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد راستینه در تشریح نشست امروز (یکشنبه 11 تیر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: مبحث خانواده و جوانان از موضوعات مورد بررسی کمیسیون فرهنگی بود.

بند 25 سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه به تحول در نظام اداری و اصلاح ساختاری مبتنی بر سیاست کلی با هدف حذف تشکیلات موازی و غیر ضرور و به روزرسانی مقررات و اصلاح روش ها تاکید دارد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون برای حمایت از خانواده با محور هویت بخشی به تمام برنامه های معطوف به جوانان و زنان به عنوان مخاطبان ویژه توجه دارد.

بر اساس اصل 10 قانون اساسی، خانواده به عنوان راهبردی ترین سلول جامعه محسوب می شود و کلیه قوانین و مقررات باید در راستای پاسداری از قداست این نهاد و تسهیل ازدواج جوان باشد.

راستینه ادامه داد: کمیسیون فرهنگی رأی به تشکیل وزارت خانواده، زنان و جوان با ادغام معاونت های امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون فرهنگی مجلس با تشکیل وزارت خانواده و جوانان موافقت کرد

کمیسیون فرهنگی مجلس با تشکیل وزارت خانواده و جوانان موافقت کرد