مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-02حوادث

17 سرشاخه یک شرکت هرمی در کرج دستگیر شدند


 ‏ با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی البرز، یک شرکت هرمی در منطقه مهرشهر این شهرستان، شناسایی و 17 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز  ‏ با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی البرز، یک شرکت هرمی در منطقه مهرشهر این شهرستان، شناسایی و 17 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه فاز4 مهرشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، 17 نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 سرشاخه یک شرکت هرمی در کرج دستگیر شدند

17 سرشاخه یک شرکت هرمی در کرج دستگیر شدند