مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-16اجتماعي

تلاش برای کسب مجوز تردد زائران خارجی اربعین از مرز چذابه


اتباع خارجی بیش از 32 کشور در صورت تأیید نهایی مرکز و تعیین مرز چذابه برای تردد، امسال از این مرز به کربلا مشرف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سیلاوی پیش از ظهر امروز یکشنبه ضمن بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران بیان کرد: لازمه انتخاب مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی تأمین امکانات و رفاه بیشتر است؛ مثلاً برای استقبال از اتباع خارجی، مکان های استراحت و پارکینگ باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم توسط وزارت کشور و بازدیدهای مستمر مسئولان کشوری و استانی از این مرز برای آماده سازی فضای استقبال شایسته از زائران اربعین حسینی انجام شده است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه پیش از این در مراسم اربعین حسینی اتباع خارجی در خوزستان تنها از مرز شلمچه امکان تردد داشتند، گفت: وضعیت کنونی پایانه مرزی چذابه و امکانات ویژه موجود در این مرز برای استقبال از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در حوزه زیرساخت و همچنین محل های تردد زائران اربعین حسینی با توجه به گرمای هوا در حال اصلاح، تکمیل و بهسازی است و تلاش داریم تا بهترین شرایط را برای رفاه حال زائران ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کسب مجوز تردد زائران خارجی اربعین از مرز چذابه

تلاش برای کسب مجوز تردد زائران خارجی اربعین از مرز چذابه