مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-22سياسي

«مازندران» استان برگزیده فعالیت های قرآنی در کشور معرفی شد


دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران به عنوان استان برگزیده فعالیت های قرآنی سال 1401 در کشور انتخاب و موفق به کسب رتبه اول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان مازندران در فعالیت های قرآنی سال 1401 به عنوان استان برگزیده و رتبه اول کشور معرفی شد و در مراسمی از تلاش های حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رییس اداره دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران تقدیر شد.

در متن لوحی که به امضای حجت الاسلام علی تقی زاده رییس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، آمده است: حمد و سپاس بیکران خداوند سبحان را که از سر لطف حق بی مثال خود قرآن کریم را از لوح محفوظ بر قلب نورانی فخر عالم امکان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نازل ساخته و مرکز همه عرفان ها و مبدا همه معرفت ها را بر روی اهل ایمان باز گشود و جمیع عائله بشری را از بامداد رسالت تا همیشه تاریخ بانیکوترین و برترین سخن به استوارترین و اطمینان بخش ترین راه سعادت دنیوی و اخروی رهنمون گشت.

از آنجا که در پرتو الطاف الهی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در سال 1401 به عنوان استان برگزیده شناخته شده است با نهایت احترام تقدیر بی شائبه خود را از تلاش های خالصانه و مجدانه جنابعالی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تحقق منویات مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مازندران» استان برگزیده فعالیت های قرآنی در کشور معرفی شد

«مازندران» استان برگزیده فعالیت های قرآنی در کشور معرفی شد