مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-19اقتصادي

اشتغال بیش از یک هزار ایلامی در تعاونی های بهره برداری از فرآورده های جنگلی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: تعاونی های بهره برداری از فرآورده های جنگلی توان بکارگیری یک هزار و 450 نفر را در موقع برداشت محصول جنگلی دارند.

-  ابراهیم پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ظهر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:  122 شرکت تعاونی بهره برداری از فرآورده های جنگلی در استان فعال است که این شرکت های تعاونی در سال هایی که بهره برداری از جنگل و مرتع به صورت متناوب صورت می گیرد امکان اشتغال برای یک هزار و 450 نفر نیرو در استان را دارد.

وی افزود: در راستای حفظ و حراست و احیای منابع طبیعی استان ایلام این تعداد شرکت تعاونی فعال وجود دارد تا علاوه بر حفاظت از منابع طبیعی در احیا و بهره برداری از آن تلاش کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام احیای منابع طبیعی به مردم در قالب تعاونی های فعال را تجربه ای موفق دانست و ادامه داد: بهترین نوع حراست و برقراری امنیت، استفاده از ظرفیت مردم است.

وی اظهار کرد: همه ساله از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سیاست های بهره برداری از محصولات جنگلی و مرتعی تهیه و به استان ها ابلاغ می شود که در سیاست های ابلاغی نوع گیاهان قابل برداشت در سه بخش برداشت ممنوع، مجاز مشروط و مجاز با نظارت تقسیم بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از یک هزار ایلامی در تعاونی های بهره برداری از فرآورده های جنگلی

اشتغال بیش از یک هزار ایلامی در تعاونی های بهره برداری از فرآورده های جنگلی