مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-04اقتصادي

14 روستای شهرستان لردگان در معرض خطر است


مدیر بنیاد مسکن لردگان با اشاره به اینکه در این شهرستان 14 روستای در معرض خطر وجود دارد، گفت: از این تعداد با انجام مطالعات امکان سنجی و بیوتکنیک روستای سیدمحمد جابجا و روستاهای آبیدک و منارجان درجاسازی شد.

- صدرالله مولوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه در شهرستان لردگان 14 روستای در معرض خطر وجود دارد، گفت: از این تعداد با انجام مطالعات امکان سنجی و بیوتکنیک روستای سیدمحمد جابجا و روستاهای آبیدک و منارجان درجاسازی شد.

مدیر بنیاد مسکن لردگان ادامه داد: هم اکنون در حال ایمن سازی 2 روستای آبیدک و منارجان هستیم و فاز اول مطالعات مابقی 11 روستا انجام شده است و منتظر تامین اعتبار برای انجام فاز دوم مطالعات هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیل تابستان سال گذشته خسارات زیادی به روستای سیدمحمد وارد کرد از این رو با انجام مطالعات امکان سنجی تصمیم برای جابجایی روستا گرفته شد، افزود: هم اکنون زمینی به مساحت هشت هکتار برای این روستا در نظر گرفته ایم و اقدامات آماده سازی، تفکیکی، پلاک بندی و قرعه کشی انجام و تحویل 148 متقاضی شده است.

مولوی اضافه کرد: تا کنون 200 میلیون تومان تسهیلات، 70 میلیون تومان کمک بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات معیشتی به خانواده های این روستا پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 روستای شهرستان لردگان در معرض خطر است

14 روستای شهرستان لردگان در معرض خطر است