مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-16بين الملل

«کلاغ در قفس»؛ مهر تاییدی بر لانه گزینی صهیونیست ها در عراق


پس از آن که یک مامور موساد از بغداد پیام رمزگذاری شده «کلاغ در قفس است» را برای تل آویو، مخابره کرد، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بی مهابا برای روشن شدن سرنوشت «الیزابت تسورکوف» شهروند دو تابعیتی خود در پایتخت عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اذعان رژیم صهیونیستی به ناپدید شدن یکی از شهروندانش در عراق که در پوشش فعالیت های تحقیقاتی در این کشور حضور داشت، بار دیگر موضوع فعالیت موساد در این کشور بر سر زبان ها افتاد و واقعیت حضور موساد در خاک عراق را فاش کرد.

امری که همیشه از سوی مقامات بغداد و منطقه کردستان عراق رد شده و بارها از آن برائت جسته اند.

در حالی که گزارش های زیادی در خصوص روابط پنهان سرویس جاسوسی تل آویو با منطقه کردستان عراق از سال ها قبل وجود داشته، روابطی که امروز تحت پوشش تجارت و سرمایه گذاری ادامه دارد.

(گزارش فارس در این خصوص را در اینجا بخوانید) دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی،  بیش از 10 روز پیش ادعا کرد که الیزابت تسورکوف  شهروند اسراییلی-روسی که ماه هاست در عراق مفقود شده و در عراق ربوده شده و گروه کتائب حزب الله مسئول ربودن او است.

 هرچند که  ابو علی العسکری مسئول  امنیتی کتائب حزب الله این اتهام را رد و تأکید کرد که اذعان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اسارت یک عنصر امنیتی این رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کلاغ در قفس»؛ مهر تاییدی بر لانه گزینی صهیونیست ها در عراق

«کلاغ در قفس»؛ مهر تاییدی بر لانه گزینی صهیونیست ها در عراق