مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-24اقتصادي

کاهش ازدواج و فرزندآوری را یک هشدار جدی تلقی کنیم


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه کاهش ازدواج و فرزندآوری را یک هشدار جدی تلقی کنیم، گفت: ساخت خوابگاه های متاهلی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت از اولویت های این وزارتخانه است.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه کاهش ازدواج و فرزندآوری را یک هشدار جدی تلقی کنیم، گفت: ساخت خوابگاه های متاهلی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت از اولویت های این وزارتخانه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در بازدید از خوابگاه های دانشجویان و خوابگاههای متاهلی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به کمبود خوابگاه های متاهلی در دانشگاه ها و جوابگو نبودن ظرفیت اسکان دانشجویان متاهل اظهار کرد: در راستای اهتمام به منویات و تاکید مقام معظم رهبری در تشویق به امر ازدواج و موضوع فرزندآوری و نیز تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت، باید در مسیر ایجاد و ساخت خوابگاه های متاهلی حرکت جهادگونه کرد و در این رابطه نیاز است دستگاه های مربوطه با همکاری خود، ما را در رسیدن به اهداف یاری رسانند.

وی افزود: در قانون جوانی جمعیت مصوبات ویژه برای تامین و ایجاد خوابگاه های متاهلی در نظر گرفته شده است و بندهای حمایتی خوبی در این قانون لحاظ گردیده که اگر همه نهادها همکاری لازم را انجام دهند ،ساخت خوابگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ازدواج و فرزندآوری را یک هشدار جدی تلقی کنیم

کاهش ازدواج و فرزندآوری را یک هشدار جدی تلقی کنیم