مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-10حوادث

فراوانی دریافت گواهینامه در خانم ها بین 30 تا 40 سال


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم های پایتخت بین 30 تا 40 سال بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص سن اخذ گواهینامه در خانم ها و آقایان اظهارداشت: در بحث تصادفات جرحی وقتی که بر سن افراد تمرکز می کنیم و رده بندی را می بینیم در می یابیم که بیشترین زمانی که خانم ها تمایل به دریافت گواهینامه دارند بین 30 تا 40 سال است.

وی ادامه داد: همچنین فراوانی مقصر بودن خانم ها در تصادفات نیز بین 30 تا 40 سال هست و از 50 سال به بالا این عدد کاهش می یابد و فراوانی اندکی دارد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره علت این موضوع گفت: وقتی سن خانم ها بالا می رود تمایل کمتری به رانندگی دارند و تعداد رانندگان خانمی که از خودرو شخصی استفاده می کنند کاهش چشمگیری می یابد.

سرهنگ جوانبخت افزود: خانم ها گرفتن گواهینامه را جز اولین کارها و اولویت نخست خود قرار نمی دهند و سراغ آن نمی روند ولی آقایان در این مورد پیشگام هستند.

وی گفت: فقط پنج درصد از خانم های زیر 20 سال برای اخذ گواهینامه اقدام می کنند و در بحث تصادفات رصد شده اند نیز شرایط به همین شکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراوانی دریافت گواهینامه در خانم ها بین 30 تا 40 سال

فراوانی دریافت گواهینامه در خانم ها بین 30 تا 40 سال