مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-28اجتماعي

خرید کتب درسی برای دانش آموزان محروم همدان با اجرای طرح کاغذهای ماندگار


معاون آموزش متوسطه استان همدان از خرید کتب درسی برای دانش آموزان محروم همدان با اجرای طرح کاغذهای ماندگار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین افتتاحیه طرح کشوری اندیشه رضوی، کاغذهای ماندگار (مهربانی) باحضور مسئولان آموزش و پرورش استان در آموزشگاه طالقانی ناحیه یک همدان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه استان همدان در این مراسم اظهار کرد: باید به رشد، توسعه و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان با توجه به تفاوت های فردی آنها و پرهیز از رویکرد صرف نخبه گرایی، توجه کرد تا خروجی این مهم ایجاد زمینه و تقویت انگیزه حضور مؤثر دانش آموزان مستعد در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و فناوری در سطح ملّی و بین المللی (جشنواره ها، المپیادها و.

) شود.

احمد آقامحمدی با بیان اینکه هیات امنای پژوهش سرای دانش آموزی یکی از ارکان سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های پژوهش سراهای دانش آموزی است گفت: به منظور مدیریت بهینه پژوهش سرا و استفاده از امکانات و ظرفیت ها در سطح شهرستان و منطقه جلسات هیات امنا باید هر دو ماه یک بار تشکیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش در اهمیت تولید و مصرف کاغذ تصریح کرد: طبق آمار موجود، سرانه مصرف کاغذ در کشورهای در حال توسعه تقریباً 18 کیلوگرم است و با توجه به اینکه برای تولید هر تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کتب درسی برای دانش آموزان محروم همدان با اجرای طرح کاغذهای ماندگار

خرید کتب درسی برای دانش آموزان محروم همدان با اجرای طرح کاغذهای ماندگار