مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-30بين الملل

ماکرون: با هرکسی که به موسسات دولتی حمله کند قاطعانه برخورد خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه که نشست اتحادیه اروپا را برای شرکت در یک جلسه امنیتی در پاریس پیرامون اعتراضات اخیر در این کشور نیمه کاره رها کرد و به کشورش بازگشت گفت: - رییس جمهور فرانسه تاکید کرد که دولتش تدابیر بیشتر و ویژه تری را در ارتباط با اعتراضات اتخاذ می کند و تهدید کرد با هرکسی که به موسسات دولتی حمله کند و یا نهاد های دولتی را غارت کند قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه که نشست اتحادیه اروپا را برای شرکت در یک جلسه امنیتی در پاریس پیرامون اعتراضات اخیر در این کشور نیمه کاره رها کرد و به کشورش بازگشت گفت: وضعیت اکنون در فرانسه غیرقابل قبول شده است.

براساس گزارش الجزیره، وی با اشاره به درگیری های گسترده نیرو های امنیتی فرانسه با معترضان به کشته شدن یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس که از سه روز پیش آغاز شده است اضافه کرد، اعتراضاتی که با خشونت همراه شود غیرقابل توجیه است.

رییس جمهور فرانسه در ادامه تاکید کرد که دولتش تدابیر بیشتر و ویژه تری را در ارتباط با اعتراضات اتخاذ می کند و تهدید کرد با هرکسی که به موسسات دولتی حمله کند و یا نهاد های دولتی را غارت کند قاطعانه برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: با هرکسی که به موسسات دولتی حمله کند قاطعانه برخورد خواهد شد

ماکرون: با هرکسی که به موسسات دولتی حمله کند قاطعانه برخورد خواهد شد