مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-03سياسي

راهکار شناخت اولویت ها در کار تبلیغی/غدیر روز فرح و شادی است


عضو کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: هر کار فرهنگی و تبلیغی که موجب انتفاع مردم، انتفاع دین و خشم دشمن شود اولویت امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد صابری تولایی عصر دوشنبه در همایش آموزشی محتوایی تبیین گران ویژه مبلغین خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در جامعه بحث امیدزایی است که برنامه هایی چون مهمانی چند کیلومتری در عید غدیر در این موضوع تأثیرگذار است عضو کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اهمیت اجتماعات دینی و مذهبی و نقش آن در گسترش باورهای مذهبی گفت: در دهه کرامت دیده ایم بسیاری از کسانی که شاید ظاهر دینی و حجاب مطلوبی نداشته اند نیز با دیدن پرچم امام رضا (ع) اشک بر چشمانشان جاری و دل هایشان منقلب شده است.

عید غدیر روز فرح و شادی است وی با بیان اینکه در روز عید غدیر خم نیز باید این اجتماعات را داشته باشیم افزود: روز غدیر روز فرخ و شادی است و برنامه ریزی ما نیز باید به این سمت باشد.

مدیر مؤسسه فصل الخطاب گفت: برای اینکه بفهمیم کاری که به صورت مصداقی در حوزه تبلیغ دین انجام می دهیم چه میزان اولویت دارد باید میزان انتفاع و بهره مندی دین از این اقدام خود را ملاک قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار شناخت اولویت ها در کار تبلیغی/غدیر روز فرح و شادی است

راهکار شناخت اولویت ها در کار تبلیغی/غدیر روز فرح و شادی است