مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-19اجتماعي

گلستان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت


مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان از میزبانی این استان از بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات در هفت رشته خبر داد.

- حمزه کرایلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مهارتی در قالب طرح اوقات فراغت اظهارکرد: این طرح در قالب یک تفاهم نامه مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صداوسیما، کمیته امداد، دانشگاه آزاد، بسیج و فنی و حرفه ای با رویکرد توسعه فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای برتر و ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان در حال اجرا است.

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان افزود: ما در این طرح با بخشی از جامعه دانش آموزی مواجه هستیم که چهار تا پنج سال آینده وارد بازار کار خواهند شد و ما با برگزاری این طرح، تلاش می کنیم تا شرایط را برای شناسایی استعدادها و توانمندی های آنان فراهم کنیم.

وی با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد مهارت آموزی گفت: این طرح از 15 تیرماه در استان آغاز شده و تا کنون بیش از 80 کارگاه آموزشی برای رده های سنی 15 تا 18 سال و 10 کارگاه برای دانش آموزان رده سنی 12 تا 15 سال برگزار شده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان در ادامه اظهارکرد: امسال استان گلستان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در حوزه فناوری اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت

گلستان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت