مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-27اجتماعي

اجرای طرح «مهر» برای آماده سازی مدارس فارس


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از تشکیل 6 کارگروه تخصصی در قالب طرح «مهر» با هدف آماده سازی مدارس فارس برای آغاز سال تحصیلی خبر داد.

- شیراز - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از تشکیل 6 کارگروه تخصصی در قالب طرح مهر با هدف آماده سازی مدارس فارس برای آغاز سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید قاسمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از کارگروه های تخصصی که در استان فارس برای آمادگی مدارس تشکیل شده است کارگروه ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات است.

وی ادامه داد: کارگروه بعدی مردمی سازی است و هدف این کارگروه تلاش برای جذب کمک و مشارکت های دیگر نهادهای مردمی و غیر مردمی در تأمین نیازهای مدارس فعال شد.

قاسمی ادامه داد: کارگروه بهداشت و تندرستی با بازدید از همه مدارس استان، بر رعایت و تأمین موازین بهداشتی به ویژه آبخوری ها و سرویس های بهداشتی این مدارس نظارت و برای رفع کمبودها تلاش می کند.

به گفته این مقام مسئول کارگروه سرویس و پوشاک مدارس از دیگر کارگروه های پروژه مهر است که فعالیت خود را برای نظارت و سامانمندی ثبت نام و تخصیص سرویس مدارس و لباس فرم دانش آموزان آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مهر» برای آماده سازی مدارس فارس

اجرای طرح «مهر» برای آماده سازی مدارس فارس