مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-13ورزشي

استان اردبیل ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری ورزشی دارد


رییس فدراسیون دریایی و بازی های ساحلی گفت: با توجه به امکانات و شرایط موجود در استان اردبیل این استان ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری ورزشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شجیع ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر ظرفیت های خوب استان اردبیل در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری ورزشی اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی در کشور را دارد و با توجه به اینکه استان اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است می توانیم مسابقات بین المللی را بین این کشورها نیز برگزار کنیم.

وی افزود: با برگزاری مسابقات اردبیل گیمز در استان اردبیل یک جریان بزرگ اتفاق افتاده و به طوریکه اولین مسابقات ورزشی متمرکز بین رشته ای در سطح کشور در استان اردبیل رقم خورده است.

سرپرست فدراسیون دریایی و بازی های ساحلی تشریح کرد: مسابقات اردبیل گیمز نشان داد که در استان اردبیل درایت و هم افزایی و همکاری خوبی بین هیات های ورزشی وجود دارد و این محقق نمی شد مگر با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و این اتفاق محصول حرکت جمعی و مدیریت مناسب بوده است.

مسابقات اردبیل گیمز در تقویم ورزشی استان اردبیل ثبت خواهد شد شجیع با اشاره به اینکه به دنبال کیفی سازی برنامه ها هستیم تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری ورزشی دارد

استان اردبیل ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری ورزشی دارد