مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-12سياسي

یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت عشایری در کشور داریم


نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس گفت: یک میلیون و پانصدهزار نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که 25 درصد گوشت قرمز ، 38 درصد دام سبک و 35 درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می کنند.

- ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس گفت: یک میلیون و پانصدهزار نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که 25 درصد گوشت قرمز ، 38 درصد دام سبک و 35 درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در راستای رفع مشکلات عشایر نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی ، رییس سازمان امور عشایر کشور ، مدیرکل امور عشایری استان تهران به دشت لار سفر کردند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: عشایر پاشنه آشیل امنیت غذایی و امنیت مرزهای کشور هستند ، اگر به رفاه عشایر در مناطق ییلاقی توجه ویژه ای شود، قطعا با افزایش تولیدات محصولات غذایی می توانند به کشور کمک مضاعفی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مشکلات عشایر موضوع تامین آرد برای پخت نان بود که با پیگیری های صورت گرفته این مهم رفع شد و مشکلی برای توزیع آن میان عشایر وجود ندارد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری های صورت گرفته عشایر با کمترین میزان پرداختی حق بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت عشایری در کشور داریم

یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت عشایری در کشور داریم