مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-30سياسي

سوزاندن قرآن در امتداد جنایت علیه اسلام است


دشمنی آنان تمام شدنی نیست و در برابر جنایاتی که دشمن مشرک بر آن اصرار دارد، مردم به پاخواسته ما 43 سال ایستاده اند و مبارزه می کنند.

- به گزارش، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته 9 تیرماه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی ایراد شد، با بیان این که برائت از مشرکین دارای پشتوانه و سند قرآنی است، اظهار کرد: این که گفته می شود باید از مشرکین اعلام برائت شود و بر عبارت مشرک بیش از کافر تأکید شده است، نشان از مسئله ای بزرگ دارد.

وی با اشاره به سه قالب شرک ورزیدن به خداوند، افزود: مشرکین که در صدر اسلام در وجود بت پرستان تعریف می شدند، امروزه در محتوا و ظاهر تسری یافته اند اما امروز در سه قالب شناخته می شوند، بت اول که از سنگ و چوب است، نوع دوم بت که همان مطامع و هوس های نفسانی است و بت سوم، طاغوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این که بت در هر معنا و جایگاهی که قرار بگیرد باید آن را شکست، خاطرن شانکرد: انسانی که در عصر حاضر، طاغوت را همتای پروردگار قرار می دهد، هم تراز با انسانی است که در صدر اسلام بت را پرستش می کرد.

وی با اشاره به آیه 82 سوره مائده، یهود اشاره شده در آیه را تجلی یافته در صهیونیسم جهانی و مشرکین را مستکبران جهانی و طاغوت امروز دانست و تصریح کرد: آمریکا و اذناب ناپاک آنان همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزاندن قرآن در امتداد جنایت علیه اسلام است

سوزاندن قرآن در امتداد جنایت علیه اسلام است