مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-28اجتماعي

تبدیل کنسولگری سابق آلمان در تبریز به پاتوق معتادان!


محله اهراب یکی از محلات قدیمی و تاریخی شهر تبریز بوده و بنای تاریخی معروف به کنسولگری سابق آلمان یا مدرسه سمیه در این محله واقع شده است، - تبدیل "کنسولگری سابق آلمان" در تبریز به پاتوق معتادان! ایسنا/آذربایجان شرقی محله اهراب یکی از محلات قدیمی و تاریخی شهر تبریز بوده و بنای تاریخی معروف به "کنسولگری سابق آلمان" یا "مدرسه سمیه" در این محله واقع شده است، اما این بنای تاریخی امروز به پاتوق معتادان و کارتن خواب ها و .

تبدیل شده است.

وقتی به میدان اهراب می رسم، حدود 50 نفر از اهالی محله را می بینم که کنار یک ساختمان متروکه با شیشه های شکسته و دیوارنویسی شده به انتظار ایستاده اند.

روحانی، مدیر یکی از مدارس این محله است که در تماسی با ما از وضعیت ناگوار و اسفبار بنای تاریخی کنسولگری آلمان و معضلات اجتماعی آن برای دانش آموزان محله خبر داده بود و اکنون بعد از هماهنگی هایی با اهالی محله، قرار شده تا از نزدیک، صحبت های مردم را بشنویم.

وقتی وارد جمعیت می شوم، خانم روحانی را در میان نگاه های پرسشگر اهالی می بینم که با روی گشاده از من می پرسد شما خبرنگار هستید؟ بعد از دادن جواب مثبت، می پرسم: چه کسی اول می تواند آغاز کند؟ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل کنسولگری سابق آلمان در تبریز به پاتوق معتادان!

تبدیل کنسولگری سابق آلمان در تبریز به پاتوق معتادان!