مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-07سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز عید غدیر به تشریح اهمیت این روز بزرگ در اسلام و هم چنین هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (16 تیرماه 1402) با حضور پرشور مردم در شهرستان های استان اردبیل برگزار شد.

غدیر روز تکامل بشریت و نقشه راه و سعادت آن است حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شهر ضمن تبریک عید غدیر خم به نمازگزاران عید غدیر را را تکامل بشریت وروز عهد و پیمان بین مسلمانان جهان و ولی امر مسلمین جهان حضرت مهدی(عج) و روز تبیین و جدایی از انفاق و روز رسوایی حامیان دروغین ولایت که منافقانه عمل می کردند است.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: روز غدیر روز اهل ایمان هست وروز ولایت علی ابن ابیطالب (ع) بوده این  ایام روز رانده شدن شیطان هست و روز برهان وحقانیت علی ابن ابیطالب روز ولایت بر مسلمین جهان است.

حجت الاسلام باوقار بیان کرد: روز غدیر روز جدایی حق از باطل و روز آسایش و امنیت مردم بوده و این روز آشنایی از اسرار و عامل جدایی حق از باطل حضرت علی ع هست این روز نقشه راه هدایت وسعادت برای بشریت است.

هتک حرمت به قرآن کریم نشنانه استیصال و فروپاشی تمدن غربی است وی بیان کرد: هتک حرمت قرآن و توهین های کاریکاتوری و رفتار مستمر زشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟