مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:352023-06-28سياسي

هیچ محدودیتی برای اعتبارات پروژه های اربعین در ایلام وجود ندارد


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: هیچ محدودیتی برای اعتبارات پروژه های اربعین در ایلام وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور صبح روز چهارشنبه به اتفاق بهرام نیا استاندار ایلام پس از بازدید از پل صلواتی، سپس از پارکینگ اربعین (فاز 1 و 2) و از پروژه های در دست اجرا این پارکینگ بازدید کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین در جریان این بازدید گفت: برای تسریع در تکمیل پروژه ها، فعالیت های عمرانی در پارکینگ اربعین سه شیفت شود تا شاهد افتتاح پروژه های این حوزه طبق زمانبندی تعیین شده باشیم.

سید مجید میراحمدی با بیان اینکه به اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه ها اعتبار مورد نیاز تزریق می شود، افزود: از نظر اعتباری هیچ مشکلی برای تزریق اعتبار جهت تجهیز و تکمیل پارکینگ اربعین مهران نداریم.

استاندار ایلام نیز در این بازدید گفت: با الحاق 25 هکتار دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین و تکمیل فاز دوم پارکینگ اربعین، تمهیدات لازم برای پارک بیش از 160 هزار خودرو در مهران اتخاذ شده است که در مقایسه با سال گذشته ظرفیت پارک 40 هزار خودرو در مهران افزایش یافت.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه مسجد و سه مجموعه سرویس بهداشتی با ظرفیت هر مجموعه 24 چشمه بهداشتی در پارکینگ اربعین مهران در حال ساخت است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محدودیتی برای اعتبارات پروژه های اربعین در ایلام وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای اعتبارات پروژه های اربعین در ایلام وجود ندارد