مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-22سياسي

لزوم حمایت از محرومان ونیازمندان در جامعه


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم حمایت از محرومان و نیازمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایمان را در جامعه برای حمایت از نیازمندان تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونین، ضمن تسلیت ایام ماه محرم، بر لزوم حمایت از محرومان تاکید کرد و گفت: گروه مستضعفین در یک نظام اقتصادی ناسالم در شرایط نادرستی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم این مشکل را زیربنایی حل کنیم باید فرهنگ فطرت، ایمان و وجدان را تقویت کنیم و یک نظام عادلانه و نهادهای حمایتی خیری شکل بگیرد که کمک کند.

آیت الله محمدی لایینی اعلام کرد: نظام اقتصادی سالم و کامل آن است که نه تنها فقر تولید نمی کند بلکه مستضعفان و فقرا را به خودکفایی می رساند درحالی که نظام سرمایه ای غرب می گوید که هر کسی قوی تر است باید جلو بیفتد از این رو عده اقلیتی جلو افتاده و حق بسیاری از خرده ریزها پایمال می شوند که برای آنها مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در نگاه دین و اسلام افراد دارای بنیه مالی بالا در مقابل فقرای مالی نباید قرار بگیرند و قوی و فقیر نباید داشته باشیم و نظام اقتصادی که فقر تولید کند بیمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از محرومان ونیازمندان در جامعه

لزوم حمایت از محرومان ونیازمندان در جامعه