مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-16پزشكي

ساخت پایگاه اورژانس 115 در مشهد با مشارکت خیران سلامت آغاز شد


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کار ساخت پایگاه اورژانس 115 در مشهد مقدس، با مشارکت خیران سلامت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یزدانی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت پایگاه اورژانس 115 ضمن قدردانی از خانواده خیر سلامت زنده یاد حاج محمود قاسمی اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات در توسعه خدمات فوریت های پزشکی در شهر مشهد ساخت پایگاه استاندارد است که با حضور خیرین سلامت می توان سرعت تأمین زمین و ساخت و توسعه پایگاه ها اورژانس را توسعه بخشید.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این پایگاه با زیر بنای 310 متر مربع و با هزینه 40 میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بلوار شهید فکوری (ابتدای شهرک دانش و سلامت) ساخته می شود.

وی با بیان اینکه این پایگاه استاندارد دو منظوره قابلیت راه اندازی اورژانس بانوان را نیز در آینده دارد و از ویژگی های مهم فنی برخوردار است اظهار امیدواری کرد: خیران سلامت در زمینه خرید، بازسازی آمبولانس و تجهیزات پزشکی نگاه ویژه ای داشته و همچنان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پایگاه اورژانس 115 در مشهد با مشارکت خیران سلامت آغاز شد

ساخت پایگاه اورژانس 115 در مشهد با مشارکت خیران سلامت آغاز شد