مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-09سياسي

81 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی اجرایی می شود


مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: 81 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط رده های مختلف بسیج بانوان در خراسان جنوبی اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه بصیری پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: چنانچه قلعه مستحکم عفاف و حجاب زن مسلمان فتح شود راه بردگی جامعه اسلامی هموار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه حفظ حریم میان زن و مرد و رعایت عفت عمومی که در قالب پوشش کامل عینیت پیدا می کند جامعه را در مقابل آسیب های ناشی از بی بند و باری مصون می دارد، بیان کرد: پیشتازی فرد در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه با حفظ پاکدامنی بیشتر می شود.

بصیری یادآور شد: با توجه به اقتضائات روز جامعه بسیج جامعه زنان با به کارگیری تمام ظرفیت ها در مقابله با جبهه معارض برنامه های مختلفی را برای هفته عفاف و حجاب از 17 تا 23 تیر اجرایی خواهد کرد.

زیست عفیفانه ترویج شود وی با بیان اینکه مهمترین رویکردی که در برنامه های هفته حجاب و عفاف امسال دنبال می شود، زیست عفیفانه است، گفت: تحقق زیست عفیفانه در جامعه، تحکیم بنیان خانواده و اجرای برنامه هایی برای حفظ حریم خانواده، داشتن خانواده سالم، جامعه سالم و با نشاط نیز از دیگر اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی اجرایی می شود

81 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی اجرایی می شود