مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-11سياسي

گفت وگو تنها راه حل مشکلات است


معاون اول رییس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: تنها راه حل مشکلات فتح باب گفت وگو با نخبگان و ذی نفعان درباره مسائل اصلی جامعه است که باید از سوی حکومت باز شود؛ - معاون اول رییس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: تنها راه حل مشکلات فتح باب گفت وگو با نخبگان و ذی نفعان درباره مسائل اصلی جامعه است که باید از سوی حکومت باز شود؛ چراکه گفت وگو معجزه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی با بیان اینکه اصلی ترین و مهمترین مسئله ایران توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن است، اظهار کرد: توسعه فرصتی فراهم می کند که ظرفیت های مادی و معنوی کشور ارتقاء پیدا کند و جلوی فرسایش منابع کشور گرفته شود.

فرصتی ایجاد می کند تا سرمایه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی کشور بازاندیشی شود و به نحو مطلوب به جامعه برای استفاده معرفی شوند.

وی افزود: در اینکه چرا توسعه ایران الان برخلاف هفت دهه از شروعش به نتیجه نرسید باید در جای دیگری بحث شود اما به توسعه از منظر دیگری باید پرداخت.

در شرایط فعلی که کشور دچار تحریم ها و فشارهای اقتصادی است یک تفکری در جامعه وجود دارد که می گوید راهکار بقا جایگزین راهبرد توسعه شود.

معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: این حرف شاید تا حدی درست باشد چون حتماً در شرایط جنگ - چه جنگ نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو تنها راه حل مشکلات است

گفت وگو تنها راه حل مشکلات است