مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 04:402023-07-12سياسي

حدنگاری اراضی حرکتی در مسیر تأمین امنیت غذایی کشور است


حدنگاری اراضی حرکتی در مسیر تأمین امنیت غذایی کشور است.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: حدنگاری اراضی حرکتی در مسیر تأمین امنیت غذایی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلاد شرفی 20 تیرماه در مراسم تحویل 313 سند مالکیت اراضی زراعی شهرستان سلسله که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه مردم سلسله دانش حقوقی بالایی دارند و فضای حقوقی خوب و مجربی بر شهرستان حاکم است، افزود: اگر می خواهیم به سمت پیشرفت در امنیت غذایی حرکت کنیم لازمه آن حرکت در مسیر حقوقی است و حدنگاری اراضی حرکت خوبی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه کشور ما ظرفیت تبدیل به قطب غذایی در منطقه غرب آسیا را دارا است، اضافه کرد: لازمه آن برداشتن موانع حقوقی و هموار کردن مسیر پیشرفت است که همکاری دستگاه های ذی ربط نیز ضروری است.

فرماندار سلسله با بیان اینکه هرجا در مسائل فرابخشی خوب عمل کردیم، شاهد اتفاقات خوبی بودیم، تصریح کرد: هرجا صحبت از توسعه می شود قبل از آن حقوق شما باید مشخص و تدوین شده باشد چراکه بسیاری از موانعی که مدیران دستگاه ها با آن سروکار دارند به دلیل مشکل در حوزه حقوق و وضع قوانین است.

شرفی با تأکید بر اینکه باید توسعه در حقوق پایدار تدوین شود تا مسیر باز شده و توسعه اتفاق بیفتد، افزود: باید تصمیم گیری کلانی برای رشد امنیت غذایی داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری اراضی حرکتی در مسیر تأمین امنیت غذایی کشور است

حدنگاری اراضی حرکتی در مسیر تأمین امنیت غذایی کشور است