مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-25سياسي

امسال 10 پرونده قتل در کرمانشاه منجر به سازش شد


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه از سازش در 10 پرونده قتل در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدایی امسال خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه از سازش در 10 پرونده قتل در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدایی امسال خبرداد.

منوچهر فتاحی، امروز(چهارم تیر) به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشستی خبری، بااشاره به تلاش برای رسیدگی سریعتر به پرونده های موجود در شورای حل اختلاف استان، اظهارکرد: طی سال گذشته جمعا 113 هزار و 383 فقره پرونده ورودی و 114 هزار و 686 فقره پرونده مختومه در شعب شورای حل اختلاف استان داشتیم.

وی اضافه کرد: 73 هزار و 141 فقره از پرونده های ورودی به شعب شورای حل اختلاف استان به منظور ایجاد سازش و مصالحه در آنها بوده که 41 درصد معادل 28 هزار و 868 فقره منجر به سازش شد.

رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه در ادامه با بیان طی سال گذشته اقداماتی هم برای اجرای صلح و سازش در پرونده های قتل در استان انجام گرفت، افزود: در این راستا در سال گذشته 25 فقره پرونده قتل و طی سه ماهه ابتدایی امسال هم 10 فقره پرونده قتل در استان منجر به صلح و سازش شد.

وی در ادامه بااشاره به اینکه بخشی از پرونده های ورودی به شعب شورای حل اختلاف استان مربوط به روابط استیجاری است، گفت: باتوجه به افزایش اجاره بها طی دو سال گذشته دعاوی زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 10 پرونده قتل در کرمانشاه منجر به سازش شد

امسال 10 پرونده قتل در کرمانشاه منجر به سازش شد